Tuesday, September 25, 2007

sitter här i mitt rum i Segors lägenhet o längtar hem. eller nej det gör jag inte riktigt faktiskt. men det känns ändå fel.
saknar niklas..o det måste jag sluta med men kan inte..för han vill bara att jag ska visa att jag klarar mig utan honom.. o det r ju himla kul.suck
spanskan känns sådär va... men jag antar att det löser sig
men har ingen lust
jag som såg fram emot spanien så mkt..
synd att det nu känns fel. hunden är jobbig. jag kan inte gå ur mitt rum utan att bli attackerad. o visst Segor är snäll men ..
äh
jag e väl negativ o borde va nöjd o glad.men NEJ. vill bara att niklas ska komma. då kan jag plugga spanska o va duktig o va glad över att va i en så fin stad o kunna surfa också! men just nu känns det bara som att jag återigen sitter i jävla distansförhållande-fällan.. som tillslut slutar i tragedi.

/fröken negativ

No comments: