Monday, January 8, 2007

bajsdag

kugga hålfen.väntat men..1 jäkla poäng ifrån.borde gjort inlämn.uppgifterna som de andra barnen.bajs.måste jag fortsätta va nervös för att klara matten.men ähh det löser sig.stod brevid föreläsaren när jag såg resultatet som titta på mig och sa ja oj du kanske borde gått på någon föreläsning också.och sen beundra han en viss persons resultat och sa nämen titta vilken kille..jag hade himla lust att säga ja men han e albino och har inget bättre för sig och i 3 år på VRG hade jag alltid bättre än honom på alla fysik prov för att då gick jag också på lektionerna.men jag var tyst och gick hem. med mina två nyfunna hål i tänderna. hata tandläkare.toppendag.

MEN Dop tentan gick bra tror jag nog!jag gick jättetidigt.damp.och så fick jag biljetter av mamma till operan på osndag:) baleeetttttt.kan jag sitta och klistra på mitt huvud på ballerinorna i min fantasi.



och snart åker viiii. drömmer mig bort..haha.

fick dock lite noja förut när jag fick för mig att niklas kanske e psyko och hans vän rasmus en torterare.vem vet. så sitter vi där på ett berg och den enda vägen bort e genom dingos-skogar och hajvatten..men det blir nog bra..det ser ut som det kan bli e hit..







såg cold back mountain eller vad den heter nyss. grät grät grät. jag vill också vara kär som man var förr.. men då ska det helst sluta lyckligt också. och inte med rödhåriga barn.

Helgen var kul.men var så trött hela tiden.vad är felet. Klara har åkt.jag somna nästan i hennes fåtölj.kom 2timmar för tidigt också.
Jons kalas var trevligt.kristoffer e för rolig. du ee för rolig.
emmis kalas-högstadiereunion.Diana ska ha barn.aaaaaaaa.
lite gamla ragg där så man fick sitt blod tillbaka om man säger som i grekland
sen gick jag också till malins kalas där dom sjöng singstar mycket koncentrerat


husdjursmässan som 14åring.vilken hit.gick nästan med i svenska minigrissällskapet.Andreas stod vid kaninhoppningen med sin amerikanska mini stuga.






No comments: