Thursday, January 4, 2007

tröööööötttt


kunde inte för mitt liv somna igår. den varma miljön på vinden blev plötsligt jobbig och jag satt i fönstret o panikandades i en halvtimme mitt i natten. sen kom jag på att jag kommer nog bli sjuk och la mig o svettades igen istället.sen väckte en jäkla grek mig i morse.en till affär som vill "sammarbeta".jättekul.men jag blir bara stressad.aaa.


nu ska jag få städhjälp.mamma behövde inte henne sista timmen så nu ska det bli kliniskt rent uppe hos mig också.lol.men jag är faktiskt ganska städig av mig nu på senaste. faktiskt.har skett en underlig personlighetsändring det senaste halvåret.


gud vad jag gjorde mer (konstiga) saker för typ 3år sen.har lst min skunkdagbok-jag var ju indie då.mkt komiskt.
inatt låg jag och tänkte på hur mycket vänner jag har och blev alldelles tårögd. tänk vad många snälla som jag har.jag ska igentligen aldrig klaga på något mer någonsin om inget jättehemskt händer.jag har familj som e lite speciella men bryr sig så dom spricker.dom o jag e frisk (i prinicip omman glämmer axlar o knän och mitt senaste fynd-hudutslag) jag bor i säkra sverige, har ett extra land när jag vill fly, och vänner för alla tillfällen:)




No comments: