Tuesday, January 16, 2007

märtaa







märtaaa.världens sötaste.ser ut som alf här på bilden. nu har dom ju klippt henne i typ strutfrisyr... stackarn






lämnade in utlandspapperna idag.e nog körd..men äh det löser sig.kanske utan erasmus.och om inte så kan jag ju ta ledigt ett år/termin o sy. kanske vore bra.
på hemvägen gick jag förbi mongoaffären. tog en genväg över ett cykelställ och lyckades välta en och plinga igång två ringklockor.såklart att han den fantastisk snygga(ej mongo) som jobbar där var utanför just då.hej.

sov hos erik. vi åt glass och jag pratade i sömnen hela natten. letade efter min tandborste en kvart innan han fick erkänna att ja det var den han använde.

ikväll har jag dans igen:) det e så himla roligt. men jag har sån fruktansvärd träningsverk sen i sön. så det blir inte så kul att stretcha... här strecthar karl. min favorit










No comments: