Sunday, January 14, 2007

kuddfodral

jag har sytt massa .klänningar.tills trådfan tog slut.o overlocken typ dog.jag vet inte vad som e felet med denna helvetesmaskin som aldrig gör som man vill. har sytt fina kuddfodral till kuddarna jag fick av Määgi ocksåå. Hon ska åka:( den lilla arkeologen. o klara e ju borta.
:( tråkigt. men jag åker ju lite nsart också. och imorn bitti ska jag prata med utlandstanten.jag döör om hon inte skickar mig utomlands nästa år. äh dör inte kanske.men åker själv.


baletten va himla kul.men jag svimma nästan var hungrig o det var för långt pass. lasszlo tog på sig ett par neongröna halvtajta byxor på skoj o alla skrattade gott. och allra mest skrattade bögen Karl.det var ett glädjens skratt jag hörde.


jag fick en 2min parodi/tillsägelse på min vals.Lasszlo tyckte jag såg ut som en full österrikare.


MENjag får troligvis gå kvar trots att jag reser bort och så! hurraaa.men förutom att jag måste komma tillbaka stark och vig så måste jag jobba på mitt "problem with thinking", som lasszlo uttryckte sig.mm.ok

lägger in en bild på lazzslo från hemsidan.hoppas jag får va nästa covergirl..

No comments: