Saturday, January 27, 2007

åker imorn

åker imorn! matten gick bajs tror jag:(först trodde jag det hade gått bra men lyckan blev kortvarig när jag kom på en sak..jaja.skiiit samma. otroligt jobbigt igentligen men varför bry sig igentligen.om man är positiv och glad vad som än händer i livet så får man ju alltid va glad liksom..filosofisk jag e.men faktiskt. OCh jag åker ju imooorn!! lol! det ska bli såå skönt!!! och roligt!!! !!! LA!! kimberly!! fiji-jag ska simma simma simma och titta under vattnet.NZ-åka van med niklas o rasmus! niklas är himla bra börjar jag tycka mer o mer.bara jag inte gillar honom så jag blir ledsen sen.aktar mig
skippade dansen idag e lite förskyld..lagom till resan.och vågade inte gå dit krasslig- igår var katastrof.trött o mattesur o fick en riktig utskällning..

vrg adrian är nog i kär i mig eller ngt skumt e det i alla fall.helt plötsligt efter 3år ringer han om det mest otippade.han är iochförsig väldigt trevlig.gå på teater?champangeprovning..?o så vet han visst massa om mig också..

porr-miljadärsdvärgen is back. vi kan numera fortsätta bråka över nätet. vi firar väl fyraårs jubileum snart i att dejta-bråka-jag spelar svår-han skiter i mig totalt-jag tycker han är ett as-han är fantastiskt trevlig med middagar och familjeträffar-jag blir charmad-dejtar-ångrar mig snabbt-han är allmänt jobbig-tycker jag har förutfattade meningar om honom-får höra att han var otrogen mot sitt ex med hennes syster OCH mamma.. ..eh? jaha......

alex är också jobbig.det är lite svårt att glömma honom när han ringer och är snäll och påminner om allt han känner (som han måste ha glömt ett tag i somras när han gjorde slut och låg med halva aten samt skaffade tjej som han (hahaa)är ett as mot) och han påminner om att jag inte får bli kär i någon annan på riktigt för vi bara gjort slut för ett tag och vi ska ju gifta oss sen.när jag kan va i grekland...nej tack.trots att han är världens bästa så minns jag bara det dåliga av honom jag såg i somras..hans mamma ringde mig i förrgår. det brusade så jag la på...orkar inte.

det man inte tänker på finns inte.


åker alltså imorgon!elin ska komma snart ska vi vaxa ben..o så.haha.aj.

pratar med farfar mycket.kommer sakna honom i telefon.men han ska få massa vykort o brev.


hejdåå sevrigeeeee.:)nu åker vi

No comments: